Søk i denne bloggen

tirsdag 30. januar 2018

Leserefleksjonar #29 | Januar i bøker

Januar var: Kom fort og gale, og over på eit blunk! Det har gått i bøker for det meste, sosialt lag med kolleger, 9-åring på overnatting og ein begynnande tanke på litt uthiving av diverse ting. Eg merker eg blir fort inspirert, og nå er det godt to veker sidan eg solgte eit terrassesett med to stoler og eit bord. Eg kjenner ikkje at eg sakner dette (det har stått i boden i nokre månader) og eg veit at eg kjem ikkje til å sakne det når våren og sommaren kjem. Elles har eg kasta ut litt kjøkkenting som eg ikkje bruker, og i går fekk eg eit innfall og kasta ut halvparten av kokebok-meteren i bokhylla.

I januar las eg: Ein heil del, og veldig mykje bra. Eg har slitt med tidlegare at kvantitet trumfer kvalitet, men denne månaden syns eg sistnemnte er best.

  • J.K. Rowling: Harry Potter and the Chamber of Secrets (HP #2)
  • J.K. Rowling: Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (HP #3)
  • Tove Jansson: Hvem skal trøste knøttet? OTS
  • Tove Jansson: Den farlige reisen OTS
  • Tove Jansson: Hvordan gikk det? OTS
  • Rebecca Wexelse: Så faller jeg
  • Monica Flatabø: En sånn jente. En dokumentar om voldtekt
  • Jens Andersen: Under bjælken. Et portræt af Kronprins Frederik OTS
  • Jørn Lier Horst: Triangelgåten (Clue #12)
  • Simon Sebag Montefiore: Dynastiet Romanov 1613-1918
  • Kristin Brandtsegg Johansen: Jeg har levd i dette landet i tusen år. En sommer med Sigrid Undset
  • J.K. Rowling: Harry Potter and the Goblet of Fire (HP#4)
  • Astrid Lindgren: Samuel August fra Sevedstorp og Hanna i Hult OTS
  • Roddy Doyle: Paddy Clarke Ha Ha Ha
  • Lucy Maud Montgomery: Sara fra Avonlea - Reisen begynner OTS
  • Lucy Maud Montgomery: Sara fra Avonlea - Eventyrjenta OTS
  • Lucy Maud Montgomery: Sara fra Avonlea - Nattens sang OTS
  • J.K. Rowling: Harry Potter and the Order of the Phoenix (HP #5)

I januar kjøpte eg: Eg har kjøpt ein heil del på biblioteksalg, men kun ei bok utanom så vidt eg husker.

Månadens store leseoppleving: Den største boka var utan tvil Romanov-boka. Den er massiv både i størrelse og i historiske fakta. Litt langtrukken for min del. Den eg hadde sett mest fram til var biografien om kronprins Frederik, og det var ei meget god bok som eg håper blir oversatt til norsk, og riktig markedsført.

I februar skal eg: Ingenting sosialt som eg veit om akkurat nå! Lese ferdig Nicholas Nickleby, lese Siri Hustvedt, litt guilty pleasure (må nok ha eit innlegg om det etterkvart for eg må definere litt for meg sjølv kva guilty pleasure er med bøker) og elles det som faller meg inn. Rydde litt i skuffer og skap muligens.

Kva har du lest og opplevd i januar?

XOXO

2 kommentarer:

  1. Eg har lese overraskande mykje (for meg å vere) i januar. Gratismånad med Storytel - og no to veker gratis med Fabel har ført til at eg kan føre opp fleire klassikarar. Det kjenner eg gjer godt for samvitet. Er det noko eg er dårleg på, er det klassikarar. Eg les så mykje samtidslitteratur og debutantar til vanleg, og forsøker å endre på dette i år. Og ja, det er skikkeleg herleg å bli kvitt unødvendig "skrot" i heimen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott at samvitet er lettare - det gjer alltid godt :-) Klassikere er min favoritt, og leser helst det. For meg er det "skrot" og for andre er det ikkje, og det er så deilig å få ut ting og tang som eg ikkje vil ha lenger.

      Slett