Søk i denne bloggen

torsdag 27. juli 2017

Man Booker Prize 2017 - longlist


Det er sjeldan eg har vore så førebudd som til dette årets langliste, og eg er så glad for at eg har ferie neste veke. I helga skal eg sitte barnevakt så om det blir lesing veit eg ikkje akkurat nå.

13 bøker har fått plass, og lista er som følger:

Title Author (nationality) (imprint)
  • 4 3 2 1 by Paul Auster (US) (Faber & Faber)
  • Days Without End by Sebastian Barry (Ireland) (Faber & Faber)
  • History of Wolves by Emily Fridlund (US) (Weidenfeld & Nicolson)
  • Exit West by Mohsin Hamid (Pakistan-UK) (Hamish Hamilton)
  • Solar Bones by Mike McCormack (Ireland) (Canongate)
  • Reservoir 13 by Jon McGregor (UK) (4th Estate)
  • Elmet by Fiona Mozley (UK) (JM Originals)
  • The Ministry Of Utmost Happiness by Arundhati Roy (India) (Hamish Hamilton)
  • Lincoln in the Bardo by George Saunders (US) (Bloomsbury)
  • Home Fire by Kamila Shamsie (UK-Pakistan) (Bloomsbury)
  • Autumn by Ali Smith (UK) (Hamish Hamilton)
  • Swing Time by Zadie Smith (UK) (Hamish Hamilton)
  • The Underground Railroad by Colson Whitehead (US) (Fleet)
Fram mot 13. september skal eg lese så mange som mogleg, og håper fleire blir med og leser. Viss du vil vera med og diskutera bøkene utan å skrive om dei på blogg har me eit norsk Bookerforum på Goodreads (ekstern lenke) der du er hjarteleg velkommen!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar