Søk i denne bloggen

mandag 1. januar 2018

Leserefleksjonar #28 | Desember i bøker

Desember var: Så fin! Pepperkaker kvar dag, julebøker til både barn og vaksne (bokdama i meg har sjølvsagt vore på biblioteket etter passande bøker til dei søte små), gode bøker, meget god krimtime med Jørn Lier Horst (der eg fekk prata med ei god venninne), utmerka julepresanger både til meg og gitt av meg og i skrivande stund Harry Potter på DVD og nyttårsraketter.

I desember las eg: Mindre enn desember, men etter mitt syn med betre kvalitet. Eg nådde målet om 150 bøker sånn ca midt i månaden, og står ennå ved det at eg ønsker meir kvalitet en kvantitet i 2018.
  • Elizabeth Gaskell: North and South
  • L.M. Montgomery: Anne of Green Gables (Anne of Green Gables #1)
  • Agnes-Margrethe Bjorvand: Astrid Lindgren
  • Camilla Läckberg: Heksen (Fjällbacka #10)
  • Han Kang: Levende og døde OTS
  • L.M. Montgomery: Anne of Avonlea (Anne of Green Gables #2)
  • Selma Lagerlöf: En julegjest OTS
  • Selma Lagerlöf: Legenden om julerosene OTS
  • Selma Lagerlöf: Fred på jorden OTS
  • Selma Lagerlöf: Den hellige natten OTS
  • Bozena Nemková: Tre nøtter til Askepott
  • J.K. Rowling: Harry Potter and the Philosopher's Stone (HP #1)
I desember kjøpte eg: Dickens' Nicholas Nickleby har flytta inn, og Jens Andersens biografi om kronprins Frederik. Sistnemnte kjem muligens ikkje på norsk så eg les den på dansk (snakk om desperat!).

Månadens store leseoppleving: North and South er ei meget god bok som fleire burde lese. Eg personlig digger den, og skulle ønske at Gaskells debutroman Mary Barton vart ferdiglest i Labbens nye lesesirkel. Nye muligheter ein anna gong!

I januar skal eg: Begynne på 2018s lesemål, gå på boksal på Klepp bibliotek, og elles lese bøker som gir meg glede i livet. Nyttårsaften ettermiddag rydda eg ut 133 bøker i Goodreads tbr-hylle, og det er ei fin kjensle. Dei fleste bøkene eg har i den hylla nå er bøker eg faktisk har i bokhylla som eg har lyst til å lese.

Godt nyttår alle saman!

Kva har du lest og opplevd i desember?

XOXO

6 kommentarer:

  1. Mange gode bøker der! Jeg skulle også gjerne ha lest Mary Barton i desember, men den får vente til ut på nyåret :))

    SvarSlett
  2. Jeg fikk North and South av Silje i forbindelse med bokbloggertreffet i september, det er en av bøkene jeg har vage planer om å lese i 2018. Ellers høres det ut som en flott desember :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den må du få lest - nydelig historie!

      Slett
  3. Nå har jeg lyst til å klaske meg selv på kinnet, for jeg tok meg nettopp i å tenke tanken på å lage et nytt prosjekt: Selma Lagerløf.

    Perfekt måte for meg å mislykkes i noe. - Men jeg skal ha det bak øret. Jeg har lest forsvinnende lite av henne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har ikkje lest anna av Lagerlöf enn disse små bøkene. Keiseren av Portugalia står i bokhylla, så det er alltid ein start :-)

      Slett