Søk i denne bloggen

tirsdag 7. august 2012

Bok: "The Death of Ivan Ilych"

Forfatter: Leo Tolstoj
Originaltittel: Смерть Ивана Ильича
Utgitt: 1886
Min utgåve: 2011
Format: e-bok (iPad)
Forlag: Golgotha Press

Frå iBooks: Tolstoy begins The Death of Ivan Ilych with the protagonist's death and moves backward from there. The novel opens with Peter Ivanovich reading about the death of his fellow judge and friend Ivan Ilych, who has just died at the age of forty-five. Peter is with a group of legal representatives during a break in a trial as he glances through the obituaries. With the news of their colleague's death, each man thinks about how Ivan's passing might benefit them. None of them are looking forward to visiting the family to pay their respects. It is just a social obligation.

Med Anna Karenina friskt i minnet, bestemte eg meg for ei tynn lita flis av samme forfatter som fekk vera med i Classics-utfordringa. Den er spekka med vanskelige namn, men boka er interessant. Eg ser på den som eit studie innan personers tankegang når det gjelder dødsfall og begravelser. Eg har vokst opp i ein familie der me ser på det som ein plikt å gå i begravelse til folk me kjenner. Men viss det var besteforeldra dine som kjente den avdøde, og dei er forhindra frå å gå, hadde du gått? Begravelser i seg sjølv er aldri ein glede, men eg har tru på at det letter trykket til dei etterlatte når dei ser alle som kom.

Peter Ivanovich og hans kolleger har ikkje lyst til å gå, men dei gjer det utav sosial plikt. Kanskje er det slik for mange andre og.

XOXO

1 kommentar:

  1. Interessant tema! Ser frem til å høre hva du synes om den når du er ferdig :)

    SvarSlett