Søk i denne bloggen

onsdag 4. april 2012

Samleomtale #1

Disse 4 bøkene har blitt lest i mars/april, og som eit litteraturmål skreiv eg at ikkje alle bøkene får eit eige innlegg. Sidan eg ikkje har så altfor mykje å sei om disse bøkene så får dei eit felles innlegg.

Forfatter: Danielle Steel
Originaltittel: One Day at a Time
Utgitt: 2009
Min utgåve: 2009
Format: Innbundet
Forlag: Schibsted
Frå: Mi bokhylle (13. bok i 'Off the Shelf')




Forfatter: Karen Kingsbury
Utgitt: 2012
Format: Kindle
Forlag: Zondervan
Diverse: Siste bok i Bailey Flanigan-serien.








Forfatter: Sarah Blake
Originaltittel: The Postmistress
Utgitt: 2011 (på norsk i 2012)
Format: Manus mottatt desember-11
Forlag: Pantagruel







Forfatter: Nora Roberts
Utgitt: 2011
Format: Kindle
Forlag: Penguin
Diverse: Første bok i ein ny serie Inn at Boonsboro. Andre bok blir utgitt i mai.




Danielle Steel-boka følger same oppskrift som tidlegare: Gutt møter jente, dei forelsker seg, dei finner ut at dei er ikkje kompatible, slår opp, men finner tilbake til kvarandre til slutt. Ganske basic, men likevel har Danielle Steel millionvis med lesere over heile verda. Så kvifor les eg dei? Enkelt svar: Nokon dager trenger ein bøker der ein ikkje trenger å tenke, og lukkeleg slutt er nødvendig til tider. Ok tidtrøyte!

Karen Kingsbury har skrevet bøker i årevis. Eg oppdaga henne for to år sidan, og har lest samtlige bøker om Baxter-familien, og nå om Bailey Flanigan. Loving er siste bok i serien om Bailey (som forøvrig er løselig basert på Kingsburys eiga dotter) og eg har venta på denne boka sidan desember. Det som er genialt med Kindle er at du kan forhåndskjøpe upubliserte bøker, også får du ein mail den dagen boka blir levert til Kindle'n. Veldig greit. Eg hadde eit lite håp om ein anna brudgom for Bailey, så litt skuffa. Nå skal eg ha ein lang Kingsbury-pause (med mindre dama skriver videre om Baxter eller Flanigan) for eg er ganske lei av Kingsburys univers.

Sarah Blake har ein roman på samvittigheten frå før, men eg hadde aldri høyrt om ho før Hvis du får dette brevet dumpa ner i postkassen frå Pantagruel i desember. Då andre bokbloggere begynte å lese denne, fant eg ut at for å gjer meg opp ei meining så må eg faktisk lese boka. Som sagt, så gjort! Sanninga er at den kunne godt stått og godgjort seg litt lenger i bokhylla. Eg er ikkje overbegeistra. Historien var grei, men den skifta fokus så ofte at eg kom aldri innpå karakterene. Eg har ikkje behov for å kjøpe denne i ferdig form.

Nora Roberts er ei av mine yndlingsforfattere, og denne boka kunne absolutt fått ein eigen omtale. Sanninga er at eg planla det, men neste bok kjem ikkje ut før i mai og siste bok sannsynligvis på hausten ein gong. Når eg har lest alle 3 bøkene, så skal eg laga ein skikkelig omtale. Då eg leste boka som eg fant tilfeldig på Amazon, var eg litt sur på meg sjølv for eg hadde absolutt ikkje tid til 3 Nora Roberts-bøker der og då. Så oppdaga eg at neste bok ikkje har komt ut, og vart litt usikker på om eg var glad eller lei meg. Kom til slutt fram til at eg kan vera glad, og har nok ein gong forhåndsbestillt ei bok til Kindle'n. Nora Roberts følger som regel ei oppskrift ho og (som Danielle Steel), men eg syns Roberts er flinkare til å variere mellom handling, sted, rik/fattig, og diverse andre ting. Spennande og litt creepy bok (ei av hovudpersonane blir forfulgt), og siste del av boka vart lest midt på natta for eg kunne ikkje legge den frå meg. Bra bok, og gleder meg til fortsettelsen.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å forhåndsbestille bøker til Kindle, spesielt når man (jeg) har glemt ut at man (jeg) har gjort det.. Desto hyggeligere er overraskelsen når Kindle'n koples til nettet og det detter inn med bøker :D

    SvarSlett
  2. Så greit samleinnlegg! Jeg må innrømme at Danielle Steel ikke er helt min greie, men jeg har andre lignende bøker jeg bruker som tidtrøyte :-)
    Jeg er litt nysgjerrig på Karen Kingsbury, men ikke nok til at hun er kommet seg inn på skal lese listen min. Men det tror jeg hun gjør en dag.
    Hvis du får dette brevet høres det ut som vi er ganske enige om, den nådde ikke helt opp for meg heller :-)

    Ha en riktig fin påskeuke!

    SvarSlett
  3. Du har vært i det romantiske hjørnet, ser jeg:) Har faktisk lest to bøker av Nora Roberts. Litt corny, men veldig avslappet undeholdning. Har aldri lest noe av Danielle Steele. Men har faktisk en bok ulest av henne "Gjenferd". Kommer til å lese den en gang selv om jeg tror at det meste hun skriver er bare smørje. Det er et slikt rykte hun har fått:) Men man må jo lese litt smørje litt av og til også.

    SvarSlett
  4. Har du forresten lest Utvandrerne, Innvandrerne, Rotfeste og Siste brev hjem av Wilhelm Moberg? Vil samanlikna dei litt med Innhaug-serien til Anne Karin Elstad på den måten at ein vert heilt hekta og nærast "lever" i det universet ein les seg inn i. Heilt obligatoriske bøker å ha lest for ein bokorm!!! Det same gjeld Markens Grøde av Knut Hamsun som er den beste boka som nokon gong er skrive i mine auger!

    SvarSlett