Søk i denne bloggen

søndag 4. desember 2011

Bok: "Svart sti" (Rebecka Martinsson #3)

Forfatter: Åsa Larsson
Originaltittel: Svart stig
Utgitt: 2006
Min utgåve: 2006
Oversetter: Kari Bolstad
Format: Lydbok, lest av Hedda Munthe, 11t10min37sek
Forlag: Lydbokforlaget
Frå: Mors bokhylle

Baksidetekst: Det er vinter i Lappland. På Torneträsk ligger arkene godt forankret i isen. Folk kryper sammen der inne i varmen fra propanapparatene. Men den isnende stormen tar tak i en av arkene og feier den av sted. Ute på isen prøver en halvnaken mann å berge livet. Han bryter seg inn i den mørklagte naboarken - og finner en myrdet kvinne i sengen. Hvem er hun? Dette er opptakten til Åsa Larssons tredje roman om juristen Rebecka Martinsson og politifolkene Sven-Erik Stålnacke og Anna-Maria Mella i Kiruna. De oppdager snart at saken har internasjonale forgreininger.

Ein kan si mykje om svensk krim; fleire syns den er betre enn den norske og danske, men Åsa Larsson er ingen favoritt hjå meg. Etter tre bøker har det gått langsomt nedover med entusiasmen. Nå har ikkje mor fleire i bokhylla foreløpig og det er like greit. Eg kjeme ikkje til å hamra på dørene til biblioteket heller. Boka har interessante karakterer, men eg kjeme ikkje skikkelig innpå til å forstå dei, og det heile går litt kjapt føre seg til at eg helde tritt med handlingen. Det er og for mange karakterer å halde styr på til tider. Martinsson sjølv opplever eg som litt sytete og meiningsløs person. Ho klarer aldri å bestemme seg, på ein måte. Det fins ei fjerde bok, og ei femte etter ryktene, men som med Anne Holt trenger eg ein pause frå blodig og irriterande krim. Gje meg Agatha Christie!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar