Søk i denne bloggen

tirsdag 16. august 2011

Bok: "Oliver Twist"

Forfatter: Charles Dickens
Utgitt: 1837-1839
Denne utgåve utgitt: 1999/2006
Oversetter: Torleif Goderstad
Format: Lydbok, lest av Stig Henrik Hoff, 5t12min8sek
Forlag: Lydbokforlaget
Frå: Biblioteket

Baksidetekst: Oliver vokser opp i trange kår på et barnehjem, hvor han aldri får skikkelig mat, men desto skikkeligere juling. Til slutt rømmer han og havner blant Londons verste kjeltringspakk. Skumle krefter er i gang for å få ham ryddet av veien, for Oliver bærer på hemmeligheter som han ikke engang selv er klar over. Men uansett hvordan han blir behandlet, utstråler Oliver en varme og styrke som til slutt gir ham belønning.


Første gong eg var borti Oliver Twist var med filmen frå 1997. Den gjorde eit djupt inntrykk og som egentlig førte til at eg liker egentlig ikkje Oliver Twist. Det er eit eller anna med heile stemninga; eg får meg ikkje til å like historien, men Oliver i seg sjølv er ein søt gutt. Til slutt går det godt for unge herr Twist og, og det er i grunn det beste.

Stig Henrik Hoff var ein god oppleser, men for meg vart det feil uttale av sjølve namnet på Oliver, men det er ein bagatell.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar