Søk i denne bloggen

mandag 25. juli 2011

Bok: "The Picture of Dorian Gray"

Forfatter: Oscar Wilde
Utgitt: 1890
Format: Kindle
Forlag: Penguin Classics

Baksidetekst: Enthralled by a portrait of himself, young Dorian Gray makes a Faustian bargain to exchange his soul for eternal youth and beauty. Thus he is able to indulge in his desires, as only the portrait bears the traces of his decadence and becomes a nightmarish picture of his soul.

Filmatiseringa frå 2009 har lenge stått på ønskelista hjå Platekompaniet. Då eg fant ut at det var ei bok bak filmen måtte eg lese den først. Nå er filmen sletta frå lista, for eg likte ikkje boka. Det var eitt eller anna ekkelt med den; kanskje det var det faktum at Dorian Gray faktisk bytter sin sjel mot at han får behalde utseendet som på portrettet. Det vart litt for mykje for meg. Under lesemaraton var det ei som leste denne boka, og eg syns å huske at ho syns den var tung. Eg er meir enn tilbøyelig til å vera enig i det.


XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar