Søk i denne bloggen

fredag 29. juli 2011

Bok: "De elendige"

Forfatter: Victor Hugo
Originaltittel: Les Misérables
Først utgitt: 1862
Denne utgåve utgitt: 2007
Oversetter: Bjørn Braun
Forlag: Fono
Format: Lydbok, lest av Tom Tellefsen, 10t38min
Frå: Ordflyt

Frå bokelskere.no: Handlingen er konsentrert om tukthusfangen Jean Valjean. Møtet med den evangeliske presten Monseigneur Myriel, gjenoppvekker styrken og motet i ham, og han lykkes i å arbeide seg opp sosialt. Men for å bli åndelig gjenreist, må han gi avkall på sin sosiale status og gå i tukthus igjen, for å redde en uskyldig anklaget. Først på dødsleiet blir hans gjenreisning fullbyrdet. Romanen fra 1862 er forfatterens mest kjente.


Denne boka gjorde meg fysisk elendig, eg kan ikkje høyra på slik lidelse. Karakterene i seg sjølv er interessante; familien som skulle ta seg av Cosette då ho var lita var nokre troll, men ho vaks nå opp til å bli eit flott menneske ho og. Eg har faktisk sett ei filmatisering av denne boka for mange år sidan, då var det Gérard Depardieu som spelte Jean Valjean, men eg kjenne eg har ikkje behov for å sjå verken den eller andre filmatiseringer om igjen. Trur sjelen min er for sart til det!

Oppleseren, Tom Tellefsen, skal ha skryt. Han var flink med dei franske namna, og hadde og stemmen til fleire stemmer og sinnsbevegelser. Bra mann!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar