Søk i denne bloggen

søndag 12. desember 2010

Bok: "Harry Potter and the Goblet of Fire" (Harry Potter #4)

I skrivande stund høyre eg på den siste kassetten av 14. Med litt startproblemer og litt andre rariteter underveis har eg nå høyrt "Harry Potter and the Goblet of Fire" på kassett! Det har gått heilt greit med tanke på kvalitet, men innimellom har lyden forsvunne på ein måte, og det sette eg ikkje pris på + at ein av kassettane har eg ikkje høyrt fordi den nekta å fungere. HP 5 står på reserveringslista, og eg håper og trur at det er cd-form, men eg kjeme til å senda ein mail til biblioteket på Sola og informera dei om kva eg syns. Kor mange er det idag som framleis har kassettspelar heime? Eg har i mitt stereoanlegg (det er kjøpt for seks år sidan), men eg fekk det ikkje til å fungera (har aldri brukt kassettspelaren), men mor fekk ny cd-spelar for eit par år si, og der var det mp3-funksjon istaden for kassett:) Stephen Fry er framleis ein drøm å høyre på, så eg glede meg til dei resterande 3 bøkene:)

Baksidetekst: The summer holidays are dragging on and Harry Potter can't wait for the start of the school year. It is the fourth year at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, and there are spells to be learnt, potions to be brewed and Divination lessons (sigh) to be attended. Harry is expecting these, however, other quite unexpected events are already on the march...

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar