Søk i denne bloggen

lørdag 21. august 2010

Bok: "Mine drømmers land"

Eg hadde ein liten konkurranse med meg sjølv om kvifor ei bok eg kom til å bli ferdig med først:-P Merice Briffas "Mine drømmers land" vant; eg har nemleg ikkje så altfor mykje igjen av hverken Dickens eller Tolkien:) Merice Briffa har med denne boka, og dei to neste (for det skal bli ein trilogi!), skapt eit fantastisk univers som foregår stort sett i Australia. Eg har lest Harry Potter og helde rede på alle karakterene der, men eg skal innrømma eg sleit litt med alle dei ulike personane og historiane i denne boka. Briffa har absolutt lagt eit nett av innviklingar og historie, og eg glede meg til dei to neste bøkene. Nr 2 i trilogien, "Urolige tider" (Rebel Flag på engelsk) er å få tak i, men den siste som eg veit heiter "The River Maid" (ifølge haugenbok.no's komande bokliste) kjem neste år.

Handling i "Mine drømmers land": Meggan Collins vokser opp i et lite gruvesamfunn i England der hennes far og brødre jobber i gruvene for den mektige familien Tremayne. Da det kommer for en dag at Meggans søster venter barn med godseierens sønn, avdekkes en ubehagelig familiehemmelighet. Avsløringen fører til en rekke dramatiske hendelser som ender med at familien Collins emigrerer til Australia. Det nye samfunnet på den andre siden av jorda byr på nye muligheter for familien, men de blir raskt innhentet av fortiden. De to familienes skjebner forblir uløselig knyttet sammen.

Eg har bare ein ting å sei: LES BOKA!!!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar