Søk i denne bloggen

torsdag 1. juli 2010

Bok: "Hjemkomsten"

Det er enkelt å lesa bøker som du ser fram til, og gleder deg til. Bøkene om Baxter-familien er ein miniserie, og kanskje det er det som gjer det enkelt? Eg elske serier, får vita så utruligt mykje om karakterene og dei forandrar seg, utvikler seg og ein haug med ting kan skje:)

Handling i "Hjemkomsten": Luke, Baxter-familiens gullgutt og eneste sønn, har forlatt alt som betydde mest for ham: Troen, familien og Reagan, hans store kjærlighet. Knust av hendelsene 11. september 2001, konkluderer Luke med at livet består av tilfeldigheter, at troen er en bløff og at Gud ikke eksisterer. Samtidig som Luke kjemper mot alt som har vore viktig for ham blir eit barn født i New York, eit barn som kanskje ikkje får bli kjent med sin eigen far. Ashley får vonde nyheter grunna opphaldet i Paris, men samtidig er kjærleiken herlig. Kari og Ryan gifter seg, Erin og Sam flytter, men kva skjer med ekteskapet til Brooke og Peter? Dottera er endeleg frisk, men er ekteskapet djupt nok til å tåla skåra i fasaden?

Dette er så fantastisk jillt å lesa om. Familien minner meg om familien Walker i "Brothers and Sisters" (som for øvrig kjem med fjerde sesong på TV2 om eit par veker) og familien i filmen "Family Stone" (med Sarah Jessica Parker og Diane Keaton). Neste bok ligg på biblioteket, og der har eg ikkje tenkt meg med det første, men sjølvsagt lånte eg fleire bøker enn bare denne eine:p

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar