Søk i denne bloggen

søndag 14. februar 2010

Bok: "Dronningen vi ikke fikk"

Eg øvelate herved lydbokhøyring til systerå mi. Eg har vore flink, og høyrt 3 bøker på lydbok, men "Jane Eyre" vart for mykje for meg. Eg har sitt filmatiseringa frå 2006 litt for mange gonger, så det funka ikkje. Men den første og siste cden var veldig bra:p

Eg er ferdig med "Dronningen vi ikke fikk." Det går fort med ting som er jillt og interessant, men eg syns og det var litt sårt. Kronprinsesse Märtha hadde blitt ei knakandes bra dronning, og eg er enig med noko som står i boka (lure på om det var prinsesse Astrid eller Ragnhild som sa det) at kongegjerningen er noko du ikkje går inn i aleine. Men dessverre, kong Olav var konge utan dronning i 34 år, og det kan ikkje bare ha vore enkelt. Idag har me både konge og dronning og eg trur det er best:) Det var mange morsomme historier etter dei eg skreiv her på bloggen, men ingen som eg har lyst til å skriva. Ein ting skal eg nemna. Kong Haakon var fødd i 1872 og døydde i 1957. Han var konge i Noreg frå 1905 til sin dødsdag, sjølv om han ikkje var så synleg dei siste to åra etter eit fall. Han var, til sin dødsdag, stolt øve at han aldri hadde satt sine bein i eit fly! Kong Haakon var utdanna innan marinen, før han vart konge i Noreg, og reiste bare med båt når han sko besøka slekt, i hovudsak, Danmark og Storbritannia. Så veit dokke det!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar